Welcome my visitor!

"This blog is created as a medium of communication between me and other people around the world. It's totally free from any political or sensitivity issues. I would like share with u some of my stories, inspirations, heart and love. Have a nice day and thanks for visiting!"

Tuesday, June 23, 2009

[luvly day]

Huh, finally i have already done my part by delivering a speech in front of numerous pre-lawrians. Seyes gelabah weh.. At that moment, only god know how i feel. Macam nak tercabut je kaki aku. Even though i have experiences with public speaking or yg sama waktu dengan nye..tapi itu dulu.. Waktu aku tgh 'hot'..hahaha. Aku tak tau nak cakap ape. Salah gebang bahaya rr.. Nanti macam2 kutukan dan makian yg bakal aku dapat. When, lutfee called my name.. Oh damn... Gila seram sejuk.. Nak pitam!!!!!!!!!!!!!!!!! But bila dah ade atas stage (stage ker??) aku rasa cam ade aura yang masuk ke dalam badan aku. Setan mana yg menghasut entah.. Aku tengok jer budak2 part 3 yg memang best n havoc.. aku pon bantai je la cakap ape pon.. Then, aku tgk kengkawan yg datang bg support.. fuh, terharu sioot.. Macam nak bagi ucapan 8 jam ja..hahaha.. PL2A is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bila dah habis merapu-papu atas tue, lega giler... Hah, semangat baru dtg balik.. Lepas aku, turn Fairul.. Giler ko Fairul.. Cool giler.. Abang hensam katakan..hahahaha... memang ko la calon pilihan.. Aku vote tuk ko erk..heheh..

Hari ini diikutkan kitorg dah leh promote n berkempen.. tp aku.. maaf lah. Jangan harap aku nak berkempen.. Lagi pon.. aku bukan desprate nak jawatan HICOM.. Maaflah...

NOTE: Korang wat lah pilihan yg terbaik.

2 comments:

ashraff said...

HICOM soon to be.. gud luck!!!

nurulleqin said...

ku doakan segala yg terbaik.

bila sudah di atas, ingatlah rumput2 di bawah.
aku adalah bunga lily dan illa bunga kertas.
ok??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails