Welcome my visitor!

"This blog is created as a medium of communication between me and other people around the world. It's totally free from any political or sensitivity issues. I would like share with u some of my stories, inspirations, heart and love. Have a nice day and thanks for visiting!"

Tuesday, September 1, 2009

Berbuka di Bulan Puasa

Aku dikira budak yang paling untung kot dlm kalangan student2 pre law part 2. Why? spanjang bulan puasa nie.. leyh dikira ngan jari jer bila aku berbuka puasa kat kampus.hahaha.. Maybe 1o hari je kot.hahaha. Lain2 aku buka puasa kat umah ngan family tercinta.hahaha.. Sebenarnya, aku tak minat ar bukak puasa kat kampus sbb makanan langsung xmasuk dengan taste aku. Aku tak demand tinggi tp tak banyak variety cam bazar ramadhan kat umah tue. (umah aku xde bazar tp kat pekan lah) Aku tercari2 gak kuih pelita (atau kuih tepung masuji cam kak nisa kata..hehe) kat dewan makan tp takde. Aku cari puding karemel tp pon takde. Huh! Ape je yang ada?? Kalau nasi plak aku lebih suka makan nasi tomato ngan ayam masak merah pastu ada ayam penggang bahagian peha atau wing.. terus teringatt masa kat matrik. Bazar ramadhan kat belakang blok B serius best. Macam2 ada. Ayam bakar pon best punya. Tp kat uitm nie ape jer yg ada?? Nasi kerabu pon giler biru warna dye. Menakutkan jer nak makan since entah food preservation ape dye masukkan. Petang nie aku tak jadi nak balik umah cam dirancangkan 'coz tonight I have Law test. Law test?? alamak, aku tak baca apa pon lagi! Mati aku. Tadi masa lepas sahur aku de baca sikit tapi baru habis 1 tajuk dah tertidor. Emm..sekarang nie aku ngah dengar Hafez mengadu nasib dye. Ape2 jelah ko Hafez. Malas aku nak layan sbb ko tu aku cakap ape pon bukan nak dengar. Tak habis2 nak melahar laki tu pompuan nie. Huh, sape jer yg sempurna di mata ko Hafez?? Emm.. lupakan sal dak nie.. Berbuka hari nie nak makan ape agaknye erk?? Aku kepingin bangat nak makan nasi briyani ngan ayam masak ros tp kat sini takde.. Kalau ade pon mesti xsesedap kat matrik dulu.huhu.. K lah, nak sambung tidor study skt agi nie.

1 comment:

Mar said...

berlagak lah kau! tau la rumah dekat. :( sobsob.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails