Welcome my visitor!

"This blog is created as a medium of communication between me and other people around the world. It's totally free from any political or sensitivity issues. I would like share with u some of my stories, inspirations, heart and love. Have a nice day and thanks for visiting!"

Saturday, March 20, 2010

What a nuisance!

Dulu bila masih kat sem 1 dan 2, masing2 tulis blog konon2 nya bila lah nak cepat habis asasi nie. Ada yang dah menyumpah keramat lah, ade yg dah nak berenti lah, macam2 lagi propa2 yg ada. What a nuisance!

Lepas tu masing2 kata "eee, tak best nya uitm nie..", "busuk nya bau merbok yang macam *^%%$$%#$", banyak lagi lah. Kalau nak aku taip dah jadi skrip drama lak nanti. Boleh tak korang duduk diam2 sambil hirup udara merbok yg sangat fresh dengan tenang? Ok, aku pon xsanggup.

Tapi tu dulu, waktu2 masing2 tak ingat yang nanti bile dah habis 3 sem, kau takkan datang merbok lagi. Sekarang nie, masing2 dok update status kat facebook yg tak sanggup nak tinggalkan merbok macam kau dah bercinta dengan bangla2 buruh binaan kat uitm tue. Konon2 terpaksa tinggalkan yg tersayang demi mengejar impian dan cita2. Hah, macam drama melayu lak. Bila hero dan heroin bercinta, mesti ada halangan. Sorang kena pergi ke bandar konon2 demi cita2. yang heroin lak dok mengangis bergolek2 kt kampung pastu sampai bengkak bijik mata. Bila mak bapak tanya kenapa, dia jawab "takde ape2 mak." WTH! Syurga di bawah kaki ibu, nak buat cam ne.

Aku pon sayang korang dan akan ingat korang sampai bila2. Kalau jumpa tengah jalan ker, atas bas ker, atas flight ker.. Jangan segan2 nak tegur aku sbb kalau aku tak ingat korang pon, aku akan cuba jadi plastik dan pura2ingat kan korang. OK?

2 comments:

nabila said...

mmg ayat tak boleh blah..hehehe
buat muke plastik
klu ko tak igt aku, aku tak tau la..
mak name dah same
heheheheeh

fana said...

kalau anda tak ingat diri ini, amatlah terasa.. jumpa mane2, silalah tegor..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails