Welcome my visitor!

"This blog is created as a medium of communication between me and other people around the world. It's totally free from any political or sensitivity issues. I would like share with u some of my stories, inspirations, heart and love. Have a nice day and thanks for visiting!"

Saturday, April 24, 2010

Lelaki hensem gay?

"Senah, aku tengok mamat tue hensem lah, berkenan aku..hehe"
"Oii Leha, toksah bok berangan. Mamat2 yang hensem nie banyak nye yang xsuka kita.."
"Eh, awat pulak. Hang ingat aku xcantik ka? Mata aku nie orang lain kata macam CT, pipi aku macam Erra Fazira, bibir aku pon macam Angelina Jolie. Kecantikan aku nie dah macam Miss World gituu"
"Eee, geli lah aku dengan hang nie. Muka pesyen hat tak sedaq diri. Nie, nak habaq mai.. bukan aku kata depa taksuka kita sebab kita nie cantik ka, hodoh ka, belemoih ka.."
"Habis tue...?"
"Maksud aku, mamat2 yang hensem nie banyak nya hat suka sama jenis, orang putih kata homosexsual, gay"
"ishh, xbaik kata lagu tue. Laki kak Maria tue hensem apa. Takkan dia pon gay gak..?"
"La, bila masa aku kata laki dia gay. Aku kata mamat2 hensem nie banyak nya yang jadi gay, bukan semua.."
"Habis la lagu tue, nie fatwa mana yang hang dengaq nie?"
"Bukan fatwa mana2 pon, aku tau pon sebab aku pon dok baca gak majalah2 nie.. Budaya membaca, budaya kita.. gituu kan leha oii"
"Ishh, kalau macam tue. Tak palah Senah oii.. Kita pi ngorat laki2 hat yang sedap2 mata memandang dah la. Lagi pon nie satu Malaysia..xdak melayu..cina ngan India pon xpa lah.."
"Tapi lah kan, kalau mamat2 hensem nie banyaknya yang gay, macam mana pulak perempuan yang cantik2 macam kita nie, lesbian pulak ka?

HAHH????

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails