Welcome my visitor!

"This blog is created as a medium of communication between me and other people around the world. It's totally free from any political or sensitivity issues. I would like share with u some of my stories, inspirations, heart and love. Have a nice day and thanks for visiting!"

Saturday, May 29, 2010

Formspring

Dulu ni bila Facebook tengah hot macam aku goreng pisang, masing-masing nak sign up buat akaun. Konon nye sape yang takde Facebook nie macam kuno lah sangat. Macam orang yang tinggal dalam gua. Eh, org gua pon entah2 dah ade Facebook. Sampai lah mak cik2 kampung, mak cik2 flat semua dah ade Facebook.
Facebook ni lah tempat nak bergosip, mengumpat sampailah nak jual itu ini. Tapi tue kalau nama nye Facebook lah, tapi kalau nama nya Mukabuku, ade ke kau nak sign up? Tak global lah kan kalau join katanya. Baget nak name international jer.

Sekarang nie ade plak satu lagi page yang ramai nak sign up. Formspring nama nya. Benda ni lain dr mane2 social network website yang lain sbb kat sini tempat orang tanye soklan kat kau. Baru lah boleh baget diva skit sbb semua orang nak tau itu ini dari kau. Padahal soklan yg ditanye banyak nye yang mengarut dari yang betul. Tapi sebab nk tunjukkan diri tue ibarat artis contoh yang sentiasa melayan karenah peminat, jawab lah jugak walaupon soalan tu very the hazab dan nan ado je.

Bila dah tgk orang lain sign up, aku pon xnak terkecuali gak. Tak urban lah kalau xjoin Formspring nie..hahaha. So, kalau korang nak tanye ape2 soalan dari aku,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails